FAQ

Här hittar du svar på vanliga frågor. Om du inte hittar det du söker här, tveka inte att kontakta oss direkt på info@cafecrema.se. Vi är här för att hjälpa dig och göra din upplevelse hos oss så smidig som möjligt.

  • Ja, du kan förbeställa via vår online order där du kan välja tid för att på ett enkelt och smidigt sätt plocka upp din beställning.

    För större beställningar, vänligen mejla oss på info@cafecrema.se.

  • Självklart, var tydlig vid beställning vad det är för allergi du har så kan vi säkert hitta en lösning!

    Viktigt att veta att all vår mat tillverkas på samma plats där spår kan förekomma för alla typer av allergier.

  • För vanliga tårtor räcker det med beställning en dag innan upphämtning.

    För specialtårtor och/eller tårtor med bild rekommenderar vi att man beställer i god tid, gärna minst 3 dagar innan. Du kan alltid höra av dig till info@cafecrema.se för att kolla vilka möjligheter som finns.

  • Vi älskar hundar! De är varmt välkomna hos oss om de är lugna. Däremot ska hunden sitta på golvet under ditt besök pga hygienskäl.

  • Vi säljer endast digitala presentkort som går att beställa på vår online-order.

  • Ja, vi har Wi-Fi tillgängligt.

  • Vi har ett begränsat antal barnstolar att tillgå pga utrymmesskäl.

    Barnvagnen måste stanna utanför pga brandföreskrifter. Fråga personal för att få hjälp!

  • Absolut, ni är varmt välkomna! Vi har drop-in, så ni kan komma förbi när det passar.

    Om ni är fler än 8 personer rekommenderar vi att ni mejlar oss på info@cafecrema.se så vi kan förbereda oss och ge er bästa möjliga upplevelse.

  • Bli en del av vårt team! Sök jobb på vår karriärsida (har vi inte några lediga tjänster uppe så kan du connecta med oss (spontanansökan)

    Ja, vi tar emot prao. Ansök till info@cafecrema.se Vi får in en hel del prao ansökningar varje termin så tips är att försöka sticka ut i mängden!

  • Om du har möjlighet kan du gå tillbaka till caféet för att kolla.

    Annars kan du mejla info@cafecrema.se eller ringa det café som gäller — du hittar rätt telefonnummer på vår kontaktsida.

  • Nej. Våra caféer är tyvärr kontantfria av säkerhetsskäl. Vi accepterar kort och Swish. 

  • Absolut! Mejla oss på info@cafecrema.se, så svarar vi gärna på alla dina frågor.

  • Vi vill alltid bli bättre och ge våra gäster bästa möjliga upplevelse! Om du har feedback får du gärna mejla oss på info@cafecrema.se, så hjälper vi dig gärna.